Friday, December 26, 2014

Circuite


 

2 comments:

  1. imi cer scuze pentru ca e off-topic, dar am nevoie de un sfat: imi antrenez fetita la olita inca de cand avea 8 luni; acum are doi ani si 11 luni si refuza sa ceara (a avut in 4 randuri cate o saptamana in care mergea singura la toaleta; se controleaza, stie ce sa faca si unde sa faca, dar alege sa faca pe ea); ba, mai mult, imi spune ca e fetita mare si nu are nevoie de scutecel, apoi face pe ea... ati avut Dvs sau cineva pe care cunoasteti probleme de genul asta? vreun sfat... ? imi este foarte greu cand vad clar eforturile mele fara niciun rezultat ( e adevarat ca la gradinita unde merge ---- ca sa invete limba germana, caci eu nu o vorbesc, si suntem in Austria ---- toti ceilalti copii sunt mai mici decat ea si fac in scutece); totusi, petrece destul de mult timp acasa

    ReplyDelete
  2. daca esti sigura ca nu e enurezis, n-ai decat sa faci rabdare + rugaciuni si sa-i vorbesti despre asteptarile tale

    ReplyDelete