Saturday, December 7, 2013

Pe cap...

... ma spal mai nou cu argila
mi se pare cea mai faina varianta no-poo.
Eu folosesc argila si pentru cura interna. Am avut de ales intre argila albastra de Raciu (de pe la noi) si cea galbena de la Algo (de prin Tibet). Am cumparat-o pana la urma pe cea albastra. Nu simt vreun efect deosebit, dar nici nu pot spune ca am terminat cele 21 de zile de cura. Nu am incredere totala in beneficiile ei. Ma streseaza totusi ca beau compusi aluminiu :)
Adolescentele ii gasesc alta intrebuintare:

5 comments:

  1. Bine de stiut! Si dizolvati intai argila si o faceti ca o crema presupun si apoi o puneti pe cap. Nu ramane parul aspru si greu de pieptanat>? as vrea sa incerc si eu. comanda de pe net ati facut sau se gaseste la plafaruri>? O zi buna@ Maria

    ReplyDelete
  2. La plafar. Mda, nu arata ca dupa spalarea obisnuita. Am uitat sa mentionez ca va puteti clati cu otet (eu am din vinul de anul trecut otet)ca sa-l faceti mai soft.

    ReplyDelete
  3. Multumesc pentu idee. Am luat si eu argila galbena si nu ma trage deloc ata sa o beau. Vad ca se poate folosi si pe fata, cum se face, aveti idee?
    AdrianaB

    ReplyDelete
  4. noi am preparat-o cu apa, dar pe prospect scrie ca merge cu sucuri de fructe

    ReplyDelete
  5. eu cred ca tine fi de nevoile organismului. Daca ai nevoie, o s-o mananci, daca nu, nu. Eu in sarcina a doua mancam (tineti-va bine) o cutie pe zi (ma mai abtineam ca faceam gaura in buget, dar maaim 3 zile tinea una). Si nu o luam cu apa, ci o rontaiam. Si acum imi place, dar n-as mai putea manca asemenea cantitati. Si copiii au avut momente in care au fost ff atrasi de ea si momente in care au ignorat-o complet.

    ReplyDelete