Monday, April 4, 2011

În camera noastră e un monstru mare...
  • Când era mititică, Iuli mă ameninţa de ori câte ori nu mă conformam instrucţiunilor ei: "Te dau cu pit (spirt)". Aceasta era pentru ea pedeapsa capitală.
  • Maria toacă ceapa fără să lăcrimeze. Cum? Cu ochelari de scafandru! 
  • "Eu, una, am plecat." "Normal că tu una, doar nu tu două."
  • "De ce nu mănânci? Uite, el mănâncă fără să facă mofturi!" "Sigur, pentru că are papilele gustative mai puţin dezvoltate ca ale mele!" - Ioan
  • Dacă mă fac maică o s-o rog pe stareţă să mă lase să ţin în chilie măcar câteva jucării pentru ca în timpul liber să mă joc cu ele. - 
  • Maria: Lasă-l mami, să se joace cu cărţile. Tu nu ştii? Ai carte, ai parte... 

    3 comments:

    1. :))))
      Cea cu "Sigur, pentru că are papilele gustative mai puţin dezvoltate ca ale mele!" imi place cel mai mult :))))

      ReplyDelete
    2. M-am binedispus înainte de culcare! :)))
      Aaaaaa! Şi îmi place mult şi tricoul din foto...!

      ReplyDelete
    3. Second hand. "When God created me He was just showing off"

      ReplyDelete