Sunday, May 8, 2022

O poezie...

... in jurul careia am trait ceva regrete, dar tot ii savurez duiosia. Tre' sa ai o anumita varsta sa o simti "corect", totusi. 

Îmbătrânim, frumoasă doamnă 

 versuri - Angelina Nadejde


Îmbătrânim, frumoasă doamnă,

Eu sprijin anii mei de tine

Ca de un munte de lumină.

Tu-i porţi... iar umerii tăi mici,

Atât de firavi, de novici,

Ca doi călugari puşi să-ndure

Canonul lor în rugăciune,

Îmi ţin tristeţile de-o viaţă

Şi zile fără de speranţă

Când rătăcind cărări prin ploi

Tu mă chemai să fim iar doi.

Luai în spate din poveri

Şi le-ngropai în primăveri.


Îmbătrânim, frumoasă doamnă,

Dar cu atâta drag îţi duc

Al neputinţei tăvalug

Ce ţi-a cuprins ca-ntr-o vâltoare

Plăpândul trup precum o floare...

Ţi l-aş purta spre infinit,

Numai să ştii cât te-am iubit.

Îngenuncheat pân' la pâmânt

E îmbrăcat ca-ntr-un veşmânt,

Tivit cu slăbiciuni șuvoi,

De multe ori şi cu nevoi,

Ai cicatrici şi urme-adânci

Lăsate de dureri şi prunci.

Dar şi aşa, vei fi mereu,

Mireasa sufletului meu.


Îmbătrânim, frumoasă doamnă,

Singurătăţi în cuib de cuci

Ne-aşteaptă iarba de sub cruci,

Să odihnim în ea trăiri

Din lada plină cu-amintiri.

Dar sufletelor noastre-acum

Le cresc lăstari pe scurtul drum.

Sunt înfloriți ca-n primăvară

Iar peste tot ne împresoară

Parfumul clipelor în doi

Din vraja vieţii ca un roi.

Şi te iubesc iubită doamnă,

Magnolie-nflorită-n toamnă!

4 comments:

  1. "Imbatranim frumoasa doamna!" asa este, dar ce minunat cand imbatranim frumos. Sunt o mamica trecuta prin multe dar cu ajutorul Bunului Dumnezeu am razbit prin viata. Am si trei copii, doi sunt deja ingineri. Si continui sa invat, frumoasa Doamna! De la dvs.invat poate lucru cel mai important pe care poate sa il faca o mama pentru copiii ei, mai inainte de toate, sa-si invete puii despre credinta, sa le indrume pasii catre Biserica si abia apoi ei vor fi niste oameni fericiti si impliniti pentru ca nu vor trai cu teama de moarte ci doar cu gandul la vesnicie. V-am cunoscut intr-o frumoasa duminica de septembrie cand sufletele frumoase din vietile noastre si-au unit destinul in fata Bunului Dumnezeu. Ce bucurie! V-am vazut pe dvs. si pe Parintele, a doua zi am fost curioasa si v-am cautat in mediul online si atunci...................am descoperit-o pe Elenita! Si am plans foarte mult, mult, si acum am lacrimi in ochi cand va scriu acest mesaj. Nu am plans pentru pierderea dvs. ci mi-am dat seama ce minune a putut infaptui Elenita, am plans invatand de la dvs. si de la Parintele cum trebuie sa accepti totul fara sa cartesti! Ar fi atatea de spus Frumoasa Doamna, dar am sa inchei prin a va spune ca sunteti un exemplu pentru mine, ca va admir, ca invat atatea lucruri minunate de la dvs., despre credinta, educatie, suflet si nu in ultimul rand despre calitatea de a fi mama. Cu stima, dragoste crestineasca si un infinit respect!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Va mulțumesc! Toate cele bune si de folos sa vi le randuiasca Dumnezeu. Daca doriti, puteti participa la pomenirea Elenei pe 28 mai, ziua adormirii ei.

      Delete
    2. Va multumesc din suflet, daca nu o sa intervina ceva urgent voi face tot ce imi sta in putina sa ajung! Doamne ajuta!

      Delete