Monday, May 16, 2022

Am aflat...

.... de la cineva in care am incredere care ar putea fi problema mea cu painea, pe care, daca o consum, chiar si facuta de mine in casa, cu maia (ca sa ii scindez glutenul la care presupuneam ca sunt alergica) tot imi apar edeme si iritatii pe piele.

Zice ca in Germania se fabrica un regulator chimic de crestere a graului (zic bine?) care penetreaza bobul si din care se mai regasesc urme si in faina de consum. Nemtii interzic folosirea acestuia in tara lor, au teste care depisteaza substanta respectiva in grau si nici macar nu il importa ca resursa furajera daca e contaminat cu asa ceva.

Scurt si cuprinzator, despre protectia sanatatii publice... 

3 comments:

  1. Sa fie chiar și la grâul românesc?
    Ce faina folosiți, de unde o procurați?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai ales la grâul românesc :))).
      Din nefericire, românii au început să testeze de toate, fara a se gândi la consecinte :(.
      Acum câțiva ani, mai cumpărăm produse din piata,direct de la producător. Până mi-au ajuns la urechi tehnicile folosite. Acela a fost momentul in care am zis că mai bine cumpăram din supermarket, pt că sunt șanse mai mari ca produsele sa fie controlate de-adevăratelea.

      Delete
  2. Daca e tratat, nu conteaza ca e romanesc sau nu. Am avut si de pe raft de hipermarket, si de spelta de la magazine bio, si de la moara de pe la tara

    ReplyDelete