Monday, May 16, 2022

Acum...

... cateva nopti ma aflam copleșită de certurile de peste zi dintre copii si simteam, pe fondul starii specifice insomniei, ca nu le mai pot suporta, ca galceava lor necontenita e un capat de tara si mai mult nimic. 

Tot gandindu-ma eu ce sa fac, bineinteles ca, descurajata de toate incercarile omenesti de a aduce pacea in casa, am ajuns la ideea salvatoare a rugaciunii. Bine, bine, dar ce rugaciune sa aleg eu, ca sa fie mai eficienta, sa o simt, sa ma pot implica total in ea, sa ma conectez mai bine cu insasi pacea? Si mi-a venit, asa, prin ceata, in minte o frantura care suna cunoscut, dar parca nu stiam de unde sa o iau:

... ASA DOAMNE, INSUFLA INTR-ANSII DUHUL TAU CEL PASNIC... 

Gata, asta e! Maine o caut in forma completa. In fine, pana la urma am adormit. A doua zi m-am dus la telefon croita sa gasesc textul cu pricina. Am tastat si, surpriza... crampeiul care imi trebuia mie era din molitfele sf Vasile cel Mare😄 

Initial m-am amuzat teribil, apoi m-am gandit ca poate a fost un gand de la Dumnezeu si chiar avem nevoie, mai ales ca familie de preot, de cate o curatenie duhovniceasca "profesionala". 

2 comments: