Monday, July 4, 2022

Am luat ...

... o pauza de bloggerit, fiindca am fost super-prinsi cu evenimentele care au apărut in viata noastra in ultimul timp. 

Parintele meu a suplinit la o parohie fara cantaret si am facut toti naveta la slujbe. A fost greu, dar am simtit o mare bucurie sufleteasca. 

Am avut doua accidente cu avarie totala (o masina a noastra, un a tatalui meu) din care, slava Domnului, nimeni nu a avut nici urma de traumatism, numai sperietura a fost. 

Am avut si un examen de bacalaureat alături de baiatul cel mare. Totul s-a terminat cu bine, desi am avut ceva emotii. A fost mila Domnului cu el.

Cea mai importantă si mai solicitanta veste a venit insa din partea celei de-a doua fete, care a hotarat sa faca pasul cel mare al casatoriei in aceasta toamna.


Rugati-va și pentru noi sa trecem toate cele ce ne ies in cale cu pace si cu nadejde neclintita in bunatatea lui Dumnezeu! 

10 comments:

  1. Doamne ajută!

    ReplyDelete
  2. Va pomenim cu drag!

    ReplyDelete
  3. Dumnezeu si Maica Domnului sa va ocroteasca pe dumneavoastra si intreaga dumneavoastra familie. Felicitari baiatului pentru reusita la bacalaureat, casnicie binecuvantata fiicei dumneavoastra.

    ReplyDelete
  4. Ma bucur ca sunteti bine!m.am ingrijorat si mi.au lipsit sfaturile dvs

    ReplyDelete
  5. Cate binecuvântări! Slava Domnului pentru toate!

    ReplyDelete
  6. Mă bucur pt că ați revenit!
    Așteptam momentul cu nerabdare și speram să fiți bine! Doamne ajuta, curaj și încredere !
    Felicitări pt reușita la examen, felicitări pt Marele pas :)!.
    Violeta Argatu.

    ReplyDelete
  7. Numai binecuvantari! Domnul sa va intareasca!

    ReplyDelete
  8. Domnul sa va intareasca intru toate!

    ReplyDelete