Monday, June 24, 2019

Tot...

...obisnuiesc eu sa imi fac autoanaliza pe diverse teme, asa ca m-am gandit sa va spun si voua de ce nu mi-a mers bine cu alaptarea la copiii anteriori.

Aveam mult mai putin ajutor decat de data asta, drept pentru care eram nevoita sa le intrerup ziua suptul mult mai des. Laptele fiind mai consistent spre sfarsit, cand se mai goleste sanul, copiii mei ziua sugeau pe apucate un lapte mai diluat. Noaptea ma aveau la dispozitie si profitau de ocazie, dar eu ajungeam mai curand la epuizare din cauza nesomnului.

M-a dezavantajat enorm firea mea agitata, perfectionista, panicoasa. Sunt mult mai calma si mai detasata de nimicurile vietii decat la tinerete. Cred linistea interioara e indispensabila pentru bunul mers al alaptarii. Altfel te consumi pe emotii negative si blochezi circuitele pentru tot ce inseamna dezvoltare in viata ta.

Nici acum nu sunt foarte consecventa cu suplimentele alimentare, dar simt diferenta atunci cand le iau. Ma rezum la magneziu cu B-uri, polen, plasma Quinton si am grija sa beau multe lichide in general (mai ales la prima ora). La inceput am baut ceai pt stimularea lactatiei, doar un pliculet pe zi, iar apoi mi-am luat niste pudra de schinduf, care si acum e aproape intacta.



8 comments:

  1. Ati luat si in sarcina plasmă quinton sau elevit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am raspuns prea grabit😊. Doar la ultima sarcina am suplimentat. Am luat ambele, dar le-am alternat, intr-o zi elevit, in alta Quinton. Nu am simtit nevoia de amandoua zilnic. Acum dupa lehuzie am ramas doar pe Quinton..

      Delete
    2. Multumesc , ma ghidez după sfatul dvs

      Delete
  2. Concluzia pe care o extrag de aici (si din propria experienta) este ca o proaspata mama trebuie sa aiba ajutor ca lucrurile sa mearga bine. Mi se pare imposobil sa fiu si menajera si bucătăreasa si mama in acelasi timp si sa le fac bine pe toate.

    ReplyDelete
  3. Da, ca sa mearga mai bine, mai relaxat e nevoie de ajutoare. Se poate si fara dar e mucenicie. Mare plata are cine "salta" putin crucea mamei in perioada asta dificila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dacă nu o salta omul ajuta Dumnezeu. cred sincer ca trimite tot ce e necesar mantuirii fiilor săi. sa ne rugam numai si sa fim încredințați că primim tot ce e necesar. eu prima cartesc de multe ori...

      Delete