Sunday, February 21, 2016

Singura

Nu am mai fost de ani de zile singura in calatorie. Nu imi pot reprezenta propria imagine calatorind singura, nici macar plimbandu-ma solo prin oras. Nu stiu ce inseamna sa fii singur, fara nimeni in brate, de mana, de fusta sau macar tinandu-se dupa mine cu vreo tricicleta :)

E si asta un motiv de fericire, cand pe planeta Pamant oamenii sufera de singuratate. Cat despre oportunitatile de a invata ceva despre mine, cred ca am avut enorm de invatat calatorind prin viata nu singura, ci avand in raspunderea mea copiii.

2 comments:

  1. Eu sunt singura, calatoresc prin viata singura dar nu sufar de singuratate.
    Doar de faptul ca nu am copii, as iubi viata dumneavoastra de mama si gospodina si sotie. Dar incerc sa ma bucur de viata asa cum mi a dat o Dumnezeu, singura si facand bine in jurul meu cat pot.
    Perspective diferite :)

    ReplyDelete
  2. nici eu nu concep sa plec undeva fara copil.
    Dar nu toti sunt ca mine.

    ReplyDelete