Sunday, November 15, 2015

Burta de vitel...

...se curata ff usor fara var nestins, sare, malai, bicarbonat sau alte trucuri, ci oparita putin inainte si apoi razuita cu o lingura.
Eu am procedat asa: am decongelat burta necuratata, am portionat-o in bucati pe care le-am asezat cu mucoasa in sus in chiuveta. In cana electrica am incalzit apa la 90 grade si am turnat cate putina peste partea maronie a stomacului, avand grija sa nu oparesc decat cateva secunde fiecare zona. Am curatat apoi cu lingura asa cum se vede in filmulet si s-a desprins cam cum se detaseaza cuticula de pe pipota de pui. Am mai curatat-o cu un cutit si pe spate de grasimea nedorita ramanand doar un strat muscular fin. Ciorba am pregatit-o dupa reteta asta.
Vitelul acesta a fost inca un moft care mi-a fost implinit fara sa caut eu: imi doream pentru copii carne de vita "bio" inainte de a incepe postul Craciunului. Fara sa intreprind nimic in sensul acesta am primit un telefon de la cineva care cauta clienti pt un vitel. E a n-spea coincidenta din viata mea :)

No comments:

Post a Comment