Saturday, July 18, 2015

Vara

S-a cam pus praful pe blogul meu :) N-am mai deschis computerul deloc de multa vreme. Asta pentru ca deviza noastra in vacanta asta este "aer, soare, miscare". De luni plecam la mare.
Incerc sa ma strecor cu zambetul pe buze printre jaloanele vietii si sa las lucrurile sa curga fara sa ma opresc asupra lor prea mult. Invat despre casnicie ca uneori disectia nu asaneaza focarul de infectie, ci il poate raspandi mai mult. Atat deocamdata: mergem cu Dumnezeu inainte si facem exercitii de acceptare cu bucurie. Desi este cam greu pentru firea mea care vrea sa faca ordine in fiecare cotlon al relatiei, ma motiveaza faptul ca vad ca disfunctiile se vindeca in timp fara sa fie aratate cu degetul si dezbatute in amanunt.

8 comments:

  1. Frumosi copii! Anul acesta as dori sa mergem si noi cu fetita la mare pe la sf lui august. Ati fost in vreun loc pe litoralul romanesc pe care sa-l recomandati? Eu ma gandesc la o pensiune unde sa ii pot cat de cat gati si care sa fie curata, plaja aproape si ok, statiunea cat de cat linistita. Intrucat sotul si cu mine preferam muntele, la mare am fost rar si am fost dezamagita si de cazare si de aglomeratie si mizerie. Asa ca acum sunt fara reper pt un concediu ok cu copil mic la mare. Vacanta frumoasa!

    ReplyDelete
  2. Nu am mai fost de mult pe litoralul romanesc . Sunt oferte pe net, cu imagini ale camerelor si detalii despre posibilitatile de a gati sau despre cazarea copiilor mici. Concediu placut!

    ReplyDelete
  3. Iti recomand cu toata dragostea conferinta parintelui Constantin Coman. Pentru mine a fost un pansament nemaipomenit in momente de cumpana.

    https://www.youtube.com/watch?v=H5CBXIlW_G0

    Mai are unele conferinte pe tema asta, dar in varianta asta mi-a ajuns la suflet si mi-a lamurit unele aspecte legate de insotirea femeii cu barbatul.
    Doamne ajuta!

    ReplyDelete
  4. Draga Melania...eu sunt cu fetele in Navodari la Vila Eriana de 3 zile. E curat, plaja e aproape, vreo 5-10 minute de mers lejer. Recomand cu incredere. Si nu am vreun comision sau ceva. Numai bine si vacanta placuta!! Mihaela Suceava

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos pt recomandare, Mihaela! Foarte utila, am retinut-o! Sanatate tuturor si vacanta frumoasa!

      Delete
  5. inteleapta concluzie ! nu putem schimba noi nici oamenii, nici realitatea decat in foarte mica masura, numai Dumnezeu face asta !

    ReplyDelete
  6. Ecaterina, ați făcut pașapoarte biometrice copiilor sau le faceți anual din cele clasice?

    ReplyDelete
  7. Clasice, fiindca asa vrea sotul meu. Eu, una, le-as face din cele biometrice.

    ReplyDelete