Monday, August 11, 2014

Goji



Am cumparat si eu de la supermarket pomusoare goji, dar nu stiam ca sunt atat de eficiente in arderea grasimilor , cu atat mai mult nu stiam ca pot deveni periculoase pentru sanatate daca sunt consumate in cantitati mai mari.

Cred ca am sa le recomand catorva cunostinte care sufera de pe urma obezitatii, dar nu prea au vointa sa lupte cu ea prin restrictii alimentare sau efort fizic sustinut.

Sunt curioasa daca merg consumate pe timpul sarcinii sau alaptarii, fiindca se pare ca viata mea se desfasoara numai pe aceste doua lungimi de unda :)

5 comments:

  1. Si eu mananc goji deshidratat, desi alaptez, si nu vad efecte care sa il deranjeze pe sugar. La Unicarm sunt destul de ieftine, la raionul de condimente (unde si pastaile de vanilie costa doar 2 lei/buc); nu stiu daca in Cr exista Unicarm, cand am plecat eu de acasa nu exista.

    ReplyDelete
  2. Sunt mai ieftine la plafar.Exista chiar plafare unde se gasesc varsate.Noi cumparam varsate si seminte de floarea soarelui decojite, seminte de dovleac, alune de padure si alte minunatii.

    ReplyDelete
  3. Doamne ajuta! Stiu din sursa sigura ( profesor care a studiat multe) ca goji sunt cea mai buna sursa de Mg, urmate de merisoare si catina. Ne spunea (la facultate) ca daca luam cat tinem intre degete dimineata, nu mai avem nevoie de niciun supliment de vitamine. Mai stiu de morcovi - 2x/ sapt. De ceva timp ma tin si eu de treaba asta. Am incercat sa deschid despre pericolul in cantitate mare, dar nu merge si nici pe google nu am gasit nimic (inca). Sanatate si trupeasca si sufleteasca! O proaspata mamica :)

    ReplyDelete
  4. da, nici eu nu mai pot sa deschid linkul respectiv, era vb de un avertisment medical referitor la slabirea drastica la care se poate ajunge folosind goji, fenomen care nu se redresa prea usor nici dupa oprirea administrarii si trecerea la un regim alimentar hipercaloric
    probabil articollul a fost retras.

    ReplyDelete
  5. Exista multe minuni in natura, doar sa deschidem ochii si sa le dam o sansa.

    Dar de slabit, eu nu cred ca un consum excesiv de planta asta poate slabi niste obezi. Si nici macar un sfat nu ii ajuta. Persoanele care au ajuns la obezitate (nu cei supraponderali, ce au 5-10kg in plus fata de intervalul recomandat medical) au problemele lor interioare, auto-distructive,o neglijenta (sufleteasca sau medicala, tot neglijenta e), asociat cu un exces alimentar (de obicei consuma dublu/triplu cat au nevoie) si fara miscare, Nu ii ajuta sa le dai recomandari, ba cred ca mai rau am facut cu sfaturi/ vorbe. Ce ii ajuta e o imbratisare calda.

    ReplyDelete