Saturday, May 22, 2021

Azi...

... am fost din nou nasa

As nota cateva idei care mi s-au parut utile si la care nu m-am gandit la primele mele fine, poate sunt de folos cuiva:

* chiar daca afara este cald, pregateste pentru copil si o paturica mai calduroasa, fiindca in biserica este mult mai rece

* ia trei "invelitori" : una de bumbac, foarte absorbanta in care sa il primesti din cristelnita si sa îl ștergi bine de apa, una in care sa tii copilul doar in Pampers pana este uns si apoi sters de Mir ca sa ramana pe ea eventuale urme fine, alta cu care sa il invelesti peste hainute si pe care o poti usor desface pt poze sau renunta la ea daca afara e prea cald.

*ia cu tine o pernita curata si subțire de burete ca acelea pentru scaunele de bucatarie, daca se poate de dimensiuni ceva mai mari, ca sa nu manevrezi bebelușul pe planul dur al mesei (paturicile obisnuite, mai ales cele de vara, parca nu mi se par suficiente pentru a face schimbatul hainelor comfortabil)

* sa ai la indemana un Pampers curat si servetele umede in caz ca micuțul are treburi mari de facut fix atunci (eventual si o punguta mica in care sa il izolezi pe timpul cat trebuie sa stea in biserica pana ajunge in gunoi)

* fii pregatita pentru momentul impartasirii si chiar si dupa cu servetele de hartie rezistente si absorbante care sa preia orice hipersalivatie sau regurgitatie, ca sa scapi de stresul de a se scurge pe haine (banuiesc ca am cititori initiati care stiu ce presupune acest incident) 

* daca bb plange, dupa cateva minute in care incerci fara succes sa il linistesti leganandu-l in diferite stiluri, renunta, ca sa nu te bâțâi penibil toata slujba si sa pari panicata de un plans normal de copil. Ingrijeste-te sa te rogi in taina pastrandu-ti pacea.

* pregateste-ti copiii mici spunandu-le ca vei tine in brate alt bebelus, ca sa diminuezi surpriza neplacuta pentru ei si sa eviti vreo criza de gelozie. 

3 comments:

  1. Multumim frumos pentru sfaturi!

    ReplyDelete
  2. Sa va traiasca micutul increstinat, sa se mantuiasca si sa va bucure! Aveti inca o responsabilitate in fata lui Dumnezeu, sa va ingrijiti de sufletelul lui...Ganduri bune!🤗

    ReplyDelete
  3. Mulțumesc! Nu prea ma implic eu in calitate de nasa, dar am incredere in calauzirea parintilor si nadajduiesc la mila lui Dumnezeu

    ReplyDelete