Friday, July 10, 2020

Merg...

...prin magazine cu copilul meu, pe care il iubesc si caruia vreau sa ii cumpar haine. Apar mici tensiuni intre noi pentru ca incerc sa ii ghidez alegerile dupa linia bunului simt.
E foarte neplacut ca propriul copil sa se supere pe tine cand il faci sa sesizeze indecenta modei. Logic ar fi sa se revolte impotriva celor care promoveaza vestimentatia provocatoare pana la nesimtire, nu pe mama. Cand iei masina defecta din fabrica nu iti versi nervii pe becul martor, ci faci o sesizare la producator.
Daca ai un adolescent cu care mergi la shopping, explica-i de acasa ca nu iti dai banii pe ciudatenii in trend si ca daca nu gasiti ceva acceptabil poate sa se bosumfle linistit la designerii contemporani. Poate chiar sa le transmita mesaje dezaprobatoare online☺️, dar nu e admisibil sa faca figuri cuiva care tine la el si investeste in a il imbraca cu bun gust.

5 comments:

  1. stiu ce zici, intampin si eu probleme din astea :(((

    ReplyDelete
  2. Adolescent inseamna 11 ani sau 16 ani?

    Pentru ca este o mare diferenta .

    Maria

    ReplyDelete
  3. Chiar daca pubertatea incepe devreme, adolescenta este definita ca incepand in jurul varstei de 15 ani

    ReplyDelete
  4. Nu am stiut ca e diferenta intre termeni.
    Mai, eu la 15 ani nici nu mai merg cu ei la cumparaturi.
    Cat deapre decent si indecent cred ca fiecare poate avea o plaja diferita.
    Maria

    ReplyDelete
  5. Am lasat copila sa isi blugii aia rupti ce nu ii aprob, nu i-am interzis, propus vreo 2 haine dar lasat sa aleaga ea. Blugii astia rupti i-a purtat fix de 2 ori si zac acolo, fata s-a intors la hainele banale (cuvant folosit de ea ca o forma de revolta, am zambit si nu i-am dat nicio replica de data asta, apreciez ca a avut curajul sa fie diferita). A inteles singura partea cu confortul hainelor si ca iesitul in evidenta prin haine nu inseamna ca interiorul e mai valoros ci invers. Oricum luam haine de la mana a2a asa ca nu m-a deranjatat cumpararea, eu i-am zis ca o iubesc cu tot cu deciziile pe care le ea singura.
    Si-a mai luat si o bluza pe care inca nu a purtat-o deloc.

    P.S. si i-a luat cu banii ei de buzunar, lectia e invatata: nu are nici bani in buzunar de altele si nici pe astea nu le poarta. Nici sa fi dorit nu puteam sa ii dau, in o ora, asa lectie de viata in cuvinte.

    ReplyDelete