Wednesday, October 23, 2019

Diversificarea...

...Anastasicii a inceput pe la 5 luni, cu cantitati infinitezimale de mar. Nu ii placea. Strangea buzitele si imi dadea peste mana. Am incercat apoi un piure lesinat de legume. Nici acela n-o fo' bun.
Am mai lasat-o o vreme si am incercat putina banana. Am jonglat putin ba cu roscove, ba cu fulgi de ovaz. In sfarsit deschidea gurita, dar mananca in continuare extrem de putin (nici un sfert de banana mica). Pana sa se imprieteneasca cu lingurita, i-am dat de pe degetele mele, apoi cu o lingurita de medicamente.
Fiertura am facut-o cu carne de pui si cate putin din toate legumele de prin frigider (inclusiv o feliuta de sfecla rosie). Secretul care o face sa ii placa e verdeata multa, atat adaugata la fiert, cat si tocata fin in momentul servirii. Sincer va spun, pun putina sare.
Galbenusul de ou nu o prea incanta.
Nu le am cu BLW, ii dau pasat, cu lingurita.
Am pacatuit in diversificarea asta cu cateva gurite de paine cu unt, caci eram jurata😊 sa nu ii dau gluten deloc.
La cat de putinel mananca si cat de des suge,
convingerea mea este ca baza alimentatiei ei este tot laptele matern.

No comments:

Post a Comment