Sunday, September 27, 2015

In viata reala

Mi-a spus o prietena ca are niste cunostinte care ma stiu de pe blog si le-ar face placere sa ma intalneasca. Fratilor, ceea ce merita cunoscut la mine se afla in mare parte pe blog. Restul e... pamant, tarana. Faptul ca am mai scris niste postarici despre felul in care vad eu maretia si frumusetea misiunii de mama nu inseamna ca zilele mele se scurg senine, fara rivalitati intre frati, intr-o atmosfera de ascultare desavarsita care-mi da prilejul de a ma bucura la fiecare pas de roadele educatiei pe care m-am straduit sa le-o dau copiilor mei. Nici gand!

Ceea ce am, in schimb, e gandul catre Domnul care ma insoteste in mare in tot ceea ce fac. Detest sa fiu crestin doar la slujba, sa am o fata de biserica si una care sa placa lumii. Vreau ca prin tot ceea ce fac sa-mi inchin viata lui Hristos si asa ii invat si pe copii. Urmand calea asta am intr-adevar bucurii, dar ele reprezinta niste pauze de lupta, niste "remindere", daca vreti, ale bunatatilor imparatiei ce va sa fie. Altminteri stramtorarile si "durerile in trup" ale celor casatoriti de care vorbeste sf apostol Pavel mi-ar coplesi intreaga existenta.

4 comments:

  1. Cred ca multi dintre cititori au impresia ca e tinutul laptelui si mierii casa ta,doar cei cu mai multi copii isi pot imagina cat de greu e sa ai casa plina de copii,dar Dumnezeu te ocroteste si te lumineaza si noi ne bucuram ca ne folosim din experientele tale.Doamne ajuta!

    ReplyDelete
  2. Si noi ne gandeam sa ne cunoastem. Tot ar fi o bucurie...
    Anca, mamica de 9

    ReplyDelete
  3. Buna ziua, va rog sa va exprimati o parere; eosinofilele marite la copii ( 9, max fiind 7) e neaparat suspiciune de paraziti? copilului i-a iesit si o sideremie mica.medicul ne-a recomandat zentel, dar am indoieli daca sa ii dau sau nu ( in momentul analizelor copilul era racit, are relevanta?)multumesc

    ReplyDelete
  4. Iubita mea, nu sunt in masura sa acord consultatii on-line. Nu, nu sunt neaparat suspiciune de paraziti.

    ReplyDelete