Friday, August 2, 2013

Tol festiv

Oamenii normali transpun si in vestimentatie bucuria de a participa la un eveniment major gen nunta sau botez. Se pare ca pana acum nu m-am incadrat in aceasta categorie. De altfel nu cred c-am fost la vreo petrecere de cand m-am maritat.

La botez la copiii mei nu m-am imbracat deosebit. Am fost in compania unor oameni foarte apropiati pentru care nu conteaza hainele si cu care mi-am permis sa ma simt in largul meu si sa nu ma preocup de toalete speciale. In plus, la 7 zile dupa nastere numai de cautat haine elegante nu-mi ardea.

Se insoara fratele meu si nu pot sa nu ma prezint la el la nunta si nici nu vreau sa se simta prost cu mine. Nu am in dotare nici o rochie de ocazie, asa ca a trebuit sa-mi caut si eu ceva prin magazine prin care n-am calcat in viata mea. La dimensiunile mele (nr. 46) cu cu greu am gasit ceva modele mai lungute care nu fie nici cu spate gol, nici cu umerii goi, nici transparenta mai mult decat e cazul.

Am fotografiat cateva modele probate. M-am hotarat  pana la urma la o rochie rosie a carei culoare mi s-a parut ca ma prinde mai bine la paloarea mea...
preferata mamei (fetele au zis ca e prea mohorata)

prea lunga

scoate in evidenta burta
Concluzia pe care am tras-o vazandu-ma in fotografii este ca m-am ingrasat enorm de la sfarsitul postului mare (nici Elenita nu mai suge la fel de mult, s-a mai deprins cu mancarica). Am gasit prin telefon o fotografie
cu mine fara sunci :-) care imi confirma.
aproape fara sunci

13 comments:

  1. Iti venea foarte bine rochia din prima poza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-am luat deja alta. Criteriul financiar si-a spus cuvantul:era cu 70 lei mai ieftina decat cea neagra.

      Delete
  2. Si la par ce-ti faci?-Alina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nimic. Ce rost ar avea sa-mi fac ceva sub batic?
      De altfel cred ca nu m-as simti deloc in largul meu cu un coc.

      Delete
  3. Cred ca prima rochita trebuia s-o cumperi oricum pentru decenta ei. Dumnezeu sa-ti ocroteasca fratele,sa-i daruiasca puterea sa va urmeze exemplul de vietuire crestina.

    ReplyDelete
  4. Cu tot respectul,Ecaterina,ti-ai luat o rochita frumoasa pentru nunta fratelui e de admirat gestul,bravo e ok si ai facut ce trebuie.Dar.....nu crezi ca se va simti prost el sau ceilalti necunoscuti invitati cand o va vedea pe sora lui cu batic pe cap?Daca tot ai tinuta festiva,macar da jos baticul ca oricum la nunta nu stai sa te rogi la masa tot timpul( banuiesc ca va fi muzica lumeasca)si nu trebuie coafura lasa parul asa cum e dar sa nu fie pentru sminteala altora baticul.
    Parerea mea..
    Crina.:)

    ReplyDelete
  5. De ce sa se simta prost cu mine cu batic? de 15 ani port, asa ca majoritatea cunoscutilor invitati ma stiu cine sunt si ce vreau de la viata.

    Pentru mine baticul e si un mijloc util de a ma scuti de multe elemente de autoportret. Ma reprezinta si pentru a ilustra importanta pe care o acord trairii religioase (a nu se intelege ca ma autointitulez o mare traitoare) , pentru a da de inteles la ce mod sunt in stare sa ma dezic de obiceiuri lumesti care mi se par nesanatoase, pentru a sugera in ce masura tin la aprecierea si aprobarea opiniei publice, pentru a marturisi ca am alta idee despre decenta si frumos decat moda o impune s.a.m.d.

    Pe scurt cine ma vede intelege clar ca sunt o nebuna habotnica pentru care nu conteaza cu adevarat decat mantuirea :-)

    Muzica lumeasca nu cred mi-ar impiedica libertatea interioara. Daca va fi atat de nociva, voi pleca de acolo. Din cate am inteles va fi un fond sonor neutru. Frate-meu are nas un parinte deosebit, asa ca nu cred ca vor fi cantece de pahar sau texte destrabalate.

    ReplyDelete
  6. Pai nu vrei sa ne pui rochita cumparata? Eu sunt curioasa....
    Antonia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand am probat-o nu m-am gandit s-o fotografiez.
      O sa fie in pozele de la nunta:-)

      Delete
  7. foarte bine spus ecaterina,doar ca ti-as sugera sa iti aranjezi baticul sau sa iti iei o esarfa pe care sa o aranjezi elegant pe cap( legata sub barbie cu capetele pe umeri) . Se pare ca si fratele tau se indreapta in aceeasi directie de credinta dupa descrierea nuntii (nu este chiar lumeasca).Oricum e bine ca dai exemplu asta in primul rand copiilor, ei vor pricepe poate mai tarziu sau acum ce inseamna curajul marturisirii chiar si in forma asta

    ReplyDelete
  8. Iti sta foarte bine cu toate rochiile.
    Pe ce data e nunta?

    Raluca

    ReplyDelete
  9. Frumos!si sora mea poarta batic tot timpul, deja nu mai sunt obisnuita sa o vad fara, a terminat medicina dar n-a mai dat la rezi, e castorita si are si ea un bebe. Eu inca n-am curaj :(

    ReplyDelete