Thursday, November 25, 2021

Am primit...

... cadou de ziua mea o carte scrisa de o prietena a fetelor, de aceeasi varsta cu ele. Nu am citit-o inca pe toata, dar copiilor le-a placut de la primele pagini si de aceea m-am gandit sa va spun despre ea. Sunt cugetari si intamplari din viata acestei tinere pe care o cunosc de mica si care a trait o copilarie aproape de biserica, nelipsita fiind de la sfintele slujbe, unde venea adesea impreuna cu mama ei. 

Stilul este cald, sincer, ca un sir de povesti depanate cu drag, impodobite cu povete duhovnicesti de pe la duhovnicii pe care ea i-a intalnit si istorioare de suflet folositoare culese in vacantele petrecute la manastiri. Cred ca forta acestei carticele vine mai ales din faptul ca intreg textul este viu, autentic trait si nu are alt scop decat sa oglindeasca felurimea lucrarilor dumnezeiesti in lume, vazuta intru simplitate prin ochii unui copil.



3 comments:

  1. Intru multi ani, cu sanatate!
    Multumim pt recomandare, sper ca se găsește in librăriile online :).

    ReplyDelete
  2. La multi ani! Sfanta Ecaterina sa va fie sprijin in incercarile vietii! Am sarbatorit o si noi ieri pe Ecaterina noastra cea mica :)

    ReplyDelete
  3. Mulțumesc! Si voua, tot ce va doriti!

    ReplyDelete