Wednesday, November 3, 2021

Am gasit...

... in marele talcioc al internetului un citat pretios, pe care l-am inteles mai intai nemultumita fiind si judecand pe altii. 


In tinerete, atunci cand eram coplesita si nu ma descurcam, insistam rugandu-l pe sotul meu sa ma ajute, dar el intarzia sa dea curs cererilor mele. Chiar si atunci cand in sfarsit accepta sa preia din treburile casnice, o facea cu atata aversiune si aratandu-mi atata ostilitate incat nu ma mai putea bucura indeplinirea sarcinilor respective.

Incercand sa convertesc experienta asta neplacuta in ceva util, am sa am inceput sa reflectez asupra cartirii cu care faceam si eu la randul meu faptele pe care intelegeam ca le vrea si le randuieste Dumnezeu pentru mine.

Pentru mai multa smerenie, ma pot prihani cugetand la cat de putina a fost dragostea cu care am acceptat crucea nasterii de prunci. Cat timp am privit totul ca pe o corvoada nesuferita, putin folos duhovnicesc am avut din savarsirea cu dezgust a indatoririlor materne. Tot ce nu a fost transformat intr-o ofranda a iubirii se va cerne din sita mantuirii. 

2 comments:

  1. Cat de frumos cugetat... Aveti mare dreptate!

    ReplyDelete
  2. M-am folosit de acest cuvant! Nu m-am gandit la asta..

    ReplyDelete