Thursday, November 18, 2021

Am fost...

... martora unei vindecari neasteptate (de Covid) a unui batran prin Sfantul Maslu. De 3 saptamani zacea in pat, nu mai manca aproape deloc, iar de vreo doua zile si apa o bea fortat. La 84 ani ai lui, cu un cancer pulmonar operat in urma cu 6 ani, rudele erau sigure ca va muri. Dupa primul maslu acasa a cerut mancare (mai precis: in primele minute dupa maslu, incat toate rudele prezente au fost efectiv uimite) si in zilele urmatoare a inceput sa se realimenteze progresiv. O alta problema aparuse acum: nu avea scaun, desi isi reluase alimentatia. Dupa al doilea maslu (la aprox o saptamana de la primul) omul nostru s-a eliberat in sfarsit de constipatie. Dupa al treilea, deja incepuse plimbari usoare prin curtea casei. Au trecut doua luni de atunci si, spre slava lui Dumnezeu, viata si-a luat cursul firesc pentru batran. 

5 comments:

  1. O ruda apropiata a domnului respectiv a citit postarea si a adaugat ca in perioada aceea a luat diverse laxative, fara niciun rezultat.

    ReplyDelete
  2. Noi precizari, cu scuzele de rigoare ca nu am prezentat complet de la inceput: batranelul nostru prezenta si niste sechele dupa un accident vascular, iar dupa aceste masluri s-a mai limpezit la minte si a reusit din nou sa isi faca semnatura, asa cum o facea cand era sanatos.

    ReplyDelete
  3. Eu am vazut de multe ori miununi dupa Sfantul Maslu la bunicul meu. De mai multe ori i-a fost rau de credeam ca va muri, ne cerea sa aducem Sfantul Maslu si in doua zile se recupera de nu ne venea sa credem. Ea foarte in varsta , peste 85 de ani dar parca se regenera dupa fiecare Maslu.

    ReplyDelete