Wednesday, April 27, 2011

sărind coarda, de Paşti
  • Mami, în cap în afară de creier şi minte ce organe mai sunt? - Maria
  • Mi-a intrat ceva la măsea. Daţi-mi o furcă!
  • Eram la o mănăstire şi l-am lăsat pe Ionuţ singur în cameră ca să mă duc până la pangar. Am pus la loc sigur toate obiectele care puteau fi periculoase şi am dat să plec. Copilul m-a oprit şi, cu o mină foarte serioasă, mi-a întins o cutie cu chibrituri: "Mami, ia-le şi pe astea, că nu se ştie ce idee îmi vine!"
  • Ca să-i determine să-şi facă ordine în dulapuri, mama le-a promis copiilor premii în bani. Ionuţ a avut o idee originală: să trieze hainele după culori. Astfel de la şosete până la geci puteau fi găsite în aceeaşi grămadă.
  • Înainte de culcare Eca aprofundează studiul formei literelor. Mă pune să-i conturez cu degetul pe piele o literă pe care ea trebuie să o ghicească. La 5 ani descoperă metode Montessori :)
  • De ce ai scris "cîţi" şi nu "câţi"?  Păi, ia dă-l la o parte pe c Rămâne cuvântul îţi: îţi dau, îţi scriu. Nu spune regula aşa?

No comments:

Post a Comment