Sunday, April 3, 2011

Coincidenţe?

           Mi-am adus aminte două întâmplări care m-au legat şi mai mult de sfinţii care m-au ajutat:
Sf Arsenie Capadocianul
  • Îmi doream foarte mult să mă spovedesc la duhovnicul meu, dar nu aveam bani de drum. Am început să mă rog la Sf. Serafim de Sarov în legătură cu asta. Nu mai ţin minte dacă am citit ceva, dar ori de câte ori îmi aduceam aminte prin casă de problema asta spuneam o rugăciune scurtă, cu cuvintele mele. Nu după mult timp, cineva s-a oferit să ne ducă la părinte, cu maşina  şi pe banii lui. În ce zi am ajuns? Am realizat cănd m-am închinat în biserică şi am sărutat icoana zilei: 19 iulie, zi în care e pomenit Sf Serafim de Sarov.
  • Am citit viaţa Sf. Arsenie Capadocianul şi m-am închinat la sfintele sale moaşte. Simţeam un ataşament deosebit pentru el, nu pot explica de ce. Mi-aş fi dorit o icoană mare cu el. Am găsit una la pangarul unei mănăstiri, dar era prea scumpă pentru mine, aşa că n-am luat-o. Inima însă mi-a rămas la ea. După vreo 3-4 luni am trecut din nou pe acolo. Mare mi-a fost mirarea când am văzut că avea alt preţ, exact cât mă gândeam eu că mi-aş permite eu să cheltuiesc. "Dar parcă avea alt preţ!" zic eu. "Azi dimineaţă a venit maica stareţă şi a pus preţul ăsta, nu ştiu de ce, doar la icoana asta. Cică e prea mare şi nu se vinde." Ce-i al meu e pus deoparte :)

1 comment:

  1. multumesc, m-au incurajat foarte mult cele povestite de tine.

    ReplyDelete