Friday, April 1, 2011

  • Mami, când mă fac mai mare o să scriu un blog intitulat "Castronelul cu viaţă", în care o să scriu despre mâncărurile sănătoase
  • Am o soluţie pentru gunoaiele care nu sunt biodegradabile: să fie lansate în spaţiu într-o rachetă care să ajungă aproape de soare şi să ardă.
  • Ştiu cum să fac să câştig bani! Mă angajez bodyguard: colegii care vor să îi apăr să-mi dea câte un leu pe zi!
  • Ionuţ vine de la şcoală cu temă suplimentară: iar a lovit pe careva. De ce? "Păi, Mihai îl bătea pe Ştefan şi Ştefan m-a rugat să-l ajut să scape. Doamna a spus să ne ajutăm întotdeauna colegii, şi-acum tot ei nu-i convine!"
  • "Te bat de te umplu de sânge!" auzim noi trecând pe lângă un bunic care-şi certa nepotul. Eu mă uit la Eca, să văd dacă o afectează ceea ce a auzit. Ea mă linişteşte: "N-o să-l bată prea rău. Sângele este imediat sub piele. Cum se zgârie puţin apare sângele!"
  • Copiii mici scapă cănile cu lapte din mână pentru că au degete de unt - Eca

2 comments:

  1. Chestia aia cu "Castronelul cu viaţă" este tare, tare faină! Sper să fie o promisiune serioasă!
    Şi dacă tot mă delectez pe-aici cu ce spun pruncii tăi, hai să-ţi spun una şi de la noi! :)
    Maria, fetiţa soră-mii, 2 ani şi jumătate, se uită pe fereastra care dă spre curte; afară e deja întuneric, o maşină opreşte la poartă, Maria observă lumina farurilor şi strigă: "mama, uite! începe să vină tata...!!!"

    ReplyDelete
  2. :)Să vezi de acum încolo ce-o să mai zică cea mică. Merită consemnate, sunt nişte amintiri valoroase.

    ReplyDelete