Saturday, August 10, 2019

Tot preocupandu-ma ...

...cu ideea mea fixa despre pericolul unui accident nuclear mi-a venit in minte ajutorul pe care l-am putea primi de la sf Ioan Maximovici care a tinut taifunurile departe de eparhia lui din Shanghai cat a fost episcop acolo.

As fi vrut sa ii citesc periodic acatistul, dar nu imi mai gaseam carticica minuscula pe care o pastrasem special de cand, citind din viata lui, m-am lipit cu sufletul de delicatetea, dragostea, grabnicul ajutor si multele minuni pe care sfintia sa le izvoraste. Fiindca "desi a murit, este viu" am indraznit sa ii vorbesc de la inima si sa ii cer sa ma ajute sa gasesc tiparitura in format de buzunar, desi mi se parea ca un ac in carul cu fan prin bibliotecile din casa noastra. Eu, una, nu am gasit-o.

A doua zi, desi nu am spus nimic nimanui, Grigo a avut o initiativa neobisnuita: si-a facut ordine in birouasul lui. Acolo, printre alte carti, caiete, jocuri, jucarii, ciorne si amintiri a gasit asta 😊:

5 comments:

  1. Sa va ajute SF.IOAN!

    ReplyDelete
  2. Sf Ioan Maximovici este viu cu adevărat. Minunat Sfânt, grabnic ajutător! Ioan cel desculț, cel milostiv și iubitor, mare ascet.

    ReplyDelete
  3. Si eu am evalvie la acest grabnic ajutator Sfant. Sfinte Ioane Maximovici, roaga-te pentru noi!

    ReplyDelete
  4. https://www.youtube.com/watch?v=xScnhTLjCh0

    Cu mult drag,
    Elena

    ReplyDelete