Tuesday, November 5, 2019

Sezonul rece...

...vine la pachet cu mai multa sedere in casa. Partea plina a paharului este ca am mai mult timp pentru

  •  ingrijirea casutei noastre. Mi-am propus sa veghez atent sa nu apara fir de mucegai (pe pereti e totul ok, deocamdata) nici  macar pe chederele de la geamuri: aerisesc, sterg colturile de la termopane cu spirt sau spray antimucegai. Lupta asta ar trebui sa fie in top pe agenda de lucru a oricarei mamici de copii mici, fiindca pe ei ii afecteaza cel mai puternic un interior cu spori de mucegai sau alte microparticule alergene. 
  • a ma juca mai mult cu cei mici, fiindca am observat ca asa ne imprietenim mai usor. Mai ales Gheorghita prefera tipul acesta de apropiere prin joc, desi eu as fi fost mai incantata sa comunicam prin cuvant
  • a ma apleca mai mult asupra alimentatiei copiilor: celor mari sa le dau personal anumite suplimente, celor mici sa le monitorizez cantitatile ingerate si sa insist cand e cazul, sa mai bucatarim cate ceva bun impreuna
  • reluarea unor hobby-uri (de cand n-am mai tricotat...) a lecturilor duhovnicesti si a scrisului de mana, poate a unor usoare exercitii fizice, autoanaliza, autoingrijire (ceaiuri, tratamente naturiste etc)
  • prelungirea momentului duhovnicesc de seara, adunandu-ne toti la lumina lumanarii

3 comments:

  1. Doamne ajuta!sa aveti spor si reusita!

    ReplyDelete
  2. 😊 daca sunt sanatoasa, ma tin de treaba

    ReplyDelete
  3. Și eu m reluat multe, de exemplu ceaiurile, scrisul, exerciții de engleza sau alte lecturi dragi...
    Spor în toate, doamna Ecaterina 🙏🤗🤗

    ReplyDelete