Sunday, November 17, 2019

De sf Grigorie Palama...

...am iesit la magazin in cautare de haine groase. Spre bucuria mea, am intalnit un grup de maici impreuna cu duhovnicul lor. Am luat binecuvantare si am ramas putin de vorba. Mi-a placut mult faptul ca venisera sa faca ultimele cumparaturi en gros inainte de post, pentru a nu fi nevoite sa mai iasa de la chilie pana la Craciun si sa isi vada mai mult de cele sufletesti.

Intotdeauna mi-am dorit ca si noi, chiar daca suntem o familie de mireni, sa fim mai adunati in aceasta perioada, sa reducem la maxim grijile lumesti pentru a avea timp si energie sa facem curat in casa sufletului.
Nu toti copiii mei colaboreaza la fel de bine in directia asta. Greu se desprind de fb si de ytb. De cateva ori pe zi confisc telefoane, doar, doar, instaurand o liniste a simturilor dinspre exterior spre interior se va linisti putin si tornada adolescentei. Macar nu dam atata apa la moara patimilor, chiar daca sunt vii si lucratoare.

No comments:

Post a Comment