Wednesday, October 30, 2019

Pana acum...

...am neglijat aspectul de purificare a aerului de catre plantele de apartament. Doar pentru estetica interiorului nu eram incantata sa am niste griji in plus, asa ca nu mi-am complicat existenta cu ghivece pentru balarii.

Se pare insa ca anumite plante de interior chiar neutralizeaza chimicalele emanate de lacuri, vopseluri, produse de igiena, detergenti si alte substante nocive care apar in mod obisnuit intr-o locuinta moderna. Am cautat despre cele mai eficiente plante in aceasta detoxifiere si mi-am cumparat cateva ghivece cu ceea ce mi s-a parut mai frumos si mai accesibil ca pret.

Sper ca micro gradina mea (ferigi, crizanteme, aloe, jerbera) sa supravietuiasca la noi acasa 😊

3 comments:

  1. Sunt plante minunate.eu am avut crinul pacii care e bun in spatiile unde mai apare mucegai.din pacate nu au rezistat la accidentele facute de copii.chiar am simtit o improspatare a aerului cand am avut mai mult de 4 plante intr.o camera.

    ReplyDelete
  2. Bine spus supravieţuiască! La noi au rezistat cât de cât cele nepretenţioase cu apa. N-a avut nimeni timp de ele!

    ReplyDelete
  3. mi-am cumparat si eu doua ferii.Esec total. Au decedat in doua saptamani.Cred ca e prea cald in casa si nu le place. Raman la varianta suculentelor, singurele care au supravietuit pana acum- le am de un an.

    ReplyDelete