Friday, July 19, 2019

Strainezii...

... cu multi copii au obiceiul de a face postari in care detaliaza intrebari penibile pe care le primesc in legatura cu familia lor numeroasa, precum si sugestii de raspunsuri la ele. Postez si eu doua mici incidente pe care le-am trait recent.

  • O batrana de la scara vecina, proaspat intoarsa acasa dupa o perioada mai lunga de sedere in Germania la fiica dansei, comenta vadit scarbita: "Ati umplut aici in fata blocului de copii!" "Mda, ce pacat ca n-am umplut canalul colector cu ei, nu?"
  • In scurta noastra vizita la munte am locuit intr-un apartament cu trei camere in care am stat practic doar foarte putin, fiind preocupati sa exploram imprejurimile si sa exploatam timpul la maxim pentru a sta in natura. Chiar si asa, nu am reusit sa nu scandalizam opinia publica prin numarul mare de membri ai familiei. Din fericire pentru noi Anastasia e extrem de silentioasa😊 O batranica suspicioasa a sunat totusi intr-o dimineata la usa si a intrat efectiv in control:
"Ce se intampla aici si noi nu stim? Aici nu e gradinita! Atatia oameni... Si toti umbla cu piciorul si se face zgomot!"
"Cum propuneti sa facem? Sa zburam? Si priviti: in afara de ei doi, nu pare nimeni de gradinita pe aici!"
"Da, dar s-au mai furat lucruri din uscatorie si din scara blocului!"
"Aveti mandat de perchezitie a acestui apartament?"
"Nu. Dar daca ai venit sa pui o bomba?"
"Uitati ce este: va rog sa poftiti afara si daca aveti ceva temeri in privinta noastra anuntati la politie si atunci vorbim! La revedere!"

 Asa abordari, asa raspunsuri...

4 comments:

  1. Imi pare rau ca treceti prin asta :(

    ReplyDelete
  2. Ah, bătrânica aceea!!!!! 😠

    ReplyDelete
  3. În ce fel de lume trăim?Ferească Dumnezeu!

    ReplyDelete
  4. M-a întristat tare mult relatarea asta! Oare când ne-am înrăit așa? Eu și soțul suntem singuri la părinți însă în generația părinților noștri în toate familiile erau mulți copii. Pe vremea aceea era ceva normal și comun, când a devenit o problema sau un stigmat? Întotdeauna am privit cu putina invidie familiile numeroase si mă gândeam cat de frumos trebuie sa fie sa trăiești într-o astfel de familie! Delia

    ReplyDelete