Wednesday, January 23, 2019

N-am mai notat...

...de multa vreme perle, desi Ghe e un tun de expresii amuzante si rationamente tipic copilaresti.

  • Ma pune sa deschid gura cat pot de mare apoi se apropie si striga catre bebelusul din burta sa ma lase in pace si sa nu mai dea atat din picioare 
  • L-a alintat cineva "licuriciule". Dezamagit, i-a atras atentia nepriceputului ca licuriciul nu e decat un "tantar cu luminita"
  • O patogenie inedita pentru constipatie: "stii tu, mami, ca eu imi iau jucarii cu mine la baie? Ei, o singura data nu mi le-am luat si nu am putut sa fac nimic si ma durea burtica."
  • Intre hainutele primite pentru Anastasia a gasit el niste cipici crosetati pe care i-a purtat toata ziua. La culcare am zis sa i-i dau jos. "Nu, ca daca nu mi-i pun viseaza urat picioarele."
  • Tata e mai aspru cu ei, mai ales de la cei mici cere o disciplina pe care noi acasa nu le-o impunem. De aceea l-a abordat fara menajamente"Auzi, bunicule, da' tu cand mori, sa mai fiu sef si eu aici la bunica?"
  • De obicei mancam in bucatarie si obisnuitul "sarutmana pt masa" se potriveste foarte bine, iar daca ia masa ocazional la birou adapteaza imediat "sarutmana pt birou"

No comments:

Post a Comment