Friday, November 16, 2018

Garnitura...

...la mancarea de post:

Eca a venit de la scoala cu un deget rupt. Cel putin ea asa sustine si pana la proba contrarie (rezultatul radiografiei) o iau ca atare.



Cum? Simplu: un coleg a impins-o (la ea in clasa se practica rautati gratuite de genul acesta intre copii), ea s-a intors si i-a dat o palma, iar el, jignit fiind, a strans-o foarte tare de mana. A prins-o cu degetul intr-o pozitie mai ciudata si i s-a innegrit, s-a umflat si nu putea sa il mai miste.

Daca nu raspundea la gestul lui asa agresiv, nu o patea. E greu sa deprinzi copiii cu rabdarea nedreptatii, mai ales cand nici tu insuti nu o ai. Nici macar ochi pentru ochi si dinte pentru dinte nu ar fi multumit-o pe moment. A plans si si-a dorit chiar ca Ionut sa vina cu cativa prieteni sa il aranjeze pe vinovat.

Desi ei sunt de obicei ca Tom si Jerry, de data asta devenisera solidari. Abia m-am tinut la ei sa nu organizeze un razboi civil😊. Sper sa nu fi smintit pe nimeni dintre cei care cred ca la noi in familie copiii sunt mai cu mot. Chiar nu imi surade sa alimentez o falsa impresie de cucernicie cand nu e cazul. Cam la nivelul acesta bazal ne ducem lupta cu ispitele.

PS  Chiar are o mica fisurica la o falanga, dar merge autoreparatia, cu gheata si imobilizare locala.

3 comments:

  1. Îmi pare rău pentru incident. Însănătoșire grabnică! Tare îmi e că nu este doar o singura împinsătură, probabil s-au adunat mai multe. Și la noi e cu răutăți gratuite, de la prima ora a dimineții :(

    ReplyDelete
  2. Of, Doamne! Realitatea este trăim într-o societate în care numai auzind unii oameni cum înjură din nimic îți vine să împarți cu dărnicie palme! Însă daca o faci, riști mai mult decât un deget rupt. Cum să-l înveți pe copil să primească actele de violența verbală și fizica? M-am confruntat cu asta când un băiat a injurat-o grosolan pe fiica-mea de mama, pentru că s-a împiedicat de piciorul lui. Așa își cresc unii copiii. Refacere ușoară!

    ReplyDelete
  3. Eu sunt in tabara celor mai putin pasnici si cred ca daca are un frate dispus sa o apere colegul violent ar trebui sa stie lucrul asta. Nu cred ca e nevoie de o bataie pt asta. Pr. Savatie explica mai pe indelete de ce un baiat trebuie sa fie respectat intre baieti. Si eu merg mai departe si spun ca si surorile mai mici ar trebui sa se gandeasca cu incredere la ei, daca invata in aceeasi scoala :) Suntem in aceeasi situatie, baiatul nu a intrat in batai, acasa e cu surorile ca Tom dupa trupa de soricei :) dar e atent ca cineva sa nu se ia de surori la scoala. Ba chiar mi-a zis ca sunt baieti din clase mai mari (e scoala gimnaziala) care ii apara pe cei mai mici daca sunt agresati de copii mai mari.

    ReplyDelete