Sunday, February 21, 2016

O marturie...

...a unei prietene care in postul Craciunului a incercat sa inlocuiasca fainoasele cu seminte si a consumat zilnic cam 100g de susan:
"Ma simteam atat de bine, nu ca in facultate, ci ca in liceu, in perioada aceea cand ai atata energie incat simti ca nimic nu te poate opri."
Am sa reiau si eu bunul obicei de a manca halva de susan (susan crud rasnit, cu miere si lamaie). Sper sa ma ajute sa mai repar carentele minerale complexe care imi complica existenta. Abia astept sa prind aripi :)

2 comments:

  1. noi am facut ieri niste batoane energizante foarte bune. am luat smochine si curmale uscate, alune de padure, migdale, caju, seminte de florea soarelui, toate astea le-am amestecat cu o ciocolata amaruie 80%, o ceasca de miere si vreo 3 linguri de ulei (de rapita e mai bun) , le-am bagat la mixer si apoi le-am pus in tava la cuptor 15 minute. cand s-a racit tava am taiat batoane. am vazut ca se pot face cu tot felul de seminte si cu alte fructe uscate, de exemplu caise.

    ReplyDelete
  2. pentru minerale super laudata e supa de oase (piftia), iar dintre legume: praz, urzici, dar si susanul. Mie imi place pe ici/colo sa pun pasta de susan (o sa incerc sa imi fac singura, pana acum am cumparat borcan)

    In rest, exista multe persoane cu intoleranta la gluten, e posibil ca prietena ta sa fie cazul asta.

    ReplyDelete