Wednesday, May 5, 2021

Vacanta...

... aceasta am dedicat-o sanatatii sistemului respirator. Protagonistul principal a fost Grigo, fiindca el are cu adevarat probleme cand apare vreo gripa. Pe langa el am beneficiat si noi de cateva proceduri gratuite, incluse in oferta de cazare. De foarte multa vreme ne doream sa incercam o cura cu aerosoli, dar nu am reusit sa ne mobilizam, nici fizic, nici financiar. Anul acesta am avut, prin mila lui Dumnezeu, mai multe inlesniri si proiectele noastre s-au materializat. 

Inteleg ca ar trebui sa repetam cura de inhalatii cel putin de 2 ori pe an, vreo 3 ani consecutiv. Nu stiu ce ne rezerva viitorul, dar anul acesta ne-am simtit extraordinar la Govora, mai ales ca inca nu era statiunea aglomerata si ne puteam bucura in liniste de plimbarile in parculetul central. 

Cand am eliberat camera Grigo a simtit nevoia sa lase o scrisoare cu multumiri si aprecieri catre directorul hotelului 🙂

No comments:

Post a Comment