Tuesday, January 10, 2017

Traseele neuronale...

...activate concomitent in mod repetat timp indelungat se asociaza automat si genereaza aparitia reflexelor conditionate.

 Asa se face ca, desi ma simt destul de bine, constat ca in general reactionez dupa tiparul unui om trait in scaunul cu rotile. Ezit sa ma implic in actiuni care pentru altii par banale, de teama ca imi depasesc capacitatea de efort. Ma lupt cu mine insami sa nu cedez acestor ispite jalnice. Uneori reusesc, altori nu.

Cert este ca asa cum altii au stima de sine scazuta, eu am dobandit in urma sarcinilor dificile o mare neincredere in forta mea fizica. Nu as incadra problema mea la capitolul tulburari de anxietate, fiindca in trecut era declansata de factori obiectivi.

Din fericire nu mai am motive intemeiate de ingrijorare. Prietenii mei: ghimbirul, turmericul si busuiocul mi-au fost de mare ajutor la vreme de restriste☺. Ii recomand cu caldura, alaturi de uleiul de peste si suplimente cu Ca si Mg.

6 comments:

  1. Ce frumoasa si luminoasa sunteti!
    Claudia H.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Am mai scris despre preferatul meu, Lysi-Ulei de ficat de cod

      Delete
  3. Exista vreo restrictionare in perioada alaptarii pentru aceste suplimente sau nu e cazul?

    ReplyDelete
  4. Nu sunt practic suplimente conditionate sub forma de comprimate. Consum planta ca atare. Sunt condimente larg utilizate si nu cred sa fie contraindicatii.

    ReplyDelete