Wednesday, November 28, 2012

Regenerare

Mi-am luat si eu o carte...
Facand abstractie de afirmatii indoielnice legate de spiritualitate (o cura cu suc de portocale timp de sase luni i-a dat autorului prilejul de a trai decorporalizari care l-au plasat "direct in inima divinitatii") cartea ma incanta pentru ca recunosc perfect ceea ce el numeste "criza de vindecare", cu mentiunea ca eu nu le-am resimtit in urma unui regim alimentar strict ci dupa fiecare dintre nasteri. Nu am incadram in nici o patologie clara, ci era modul in care organismul se curata de deseuri. Bunicile mele stiau din batrani si-mi spuneau amandoua ca "nasterile te regenereaza si te intareste", dar mie nu prea-mi venea a crede, mai ales ca procesul nu era tocmai placut.

Ca si curiozitate medicala as mentiona ca aveam sciatica (asa ca la carte, pe tot traseul pana pe picior) inainte de a avea primul copil, iar dupa primele doua nasteri nu am mai avut pana in prezent nici o durere, in conditiile in care stiti ca sunt adepta infocata a purtatului bebelusilor.

De curand am discutat cu o doamna care-mi spunea ca sufera de maladia Wilson si ca in timpul sarcinii si un timp dupa nastere analizele (nu mi-a zis ce anume) i-au iesit foarte bune, spre deosebire de ce avea la activ anterior casatoriei.

Mai stiu din auzite pe cineva cu prolactinom (o tumora hipofizara care interfera) care are 5 copii, toti interzisi de medic :)
Dumnezeu are grija ca legile firii sa nu distruga corpul uman.

3 comments:

  1. Probabil acesta este motivul pentru care duhovnicul mi-a zis ca femeia care naste este precum via pe care o tai si odrasleste. Ba mi-a mai spus cu convingere si ca femeii, pentru fiecare copil pe care il naste, Dumnezeu ii prelungeste viata, fiindca ea se chinuie in perioada sarcinilor si cu cat naste mai multi, cu atat pierde din anii tineretii. Dar Dumnezeu nu ramane dator si ii prelungeste anii batranetii pentru a se bucura de nepoti. Aceasta ar fi una din explicatiile parintelui pentru care sunt mai multe vaduve decat vaduvi.

    ReplyDelete
  2. Ne puteti detalia situatia cunostiintei cu prolactinom, sunt intr-o ipostaza asemanatoare ( adenom hipofizar - sarcina de aproape 6 luni)

    ReplyDelete
  3. Am auzit despre ea, nu o cunosc personal. E o doamna din Bucuresti.

    ReplyDelete