Friday, November 23, 2012

Din ladita cu rele








Cam asa ceva modeleaza din plastilina copiii mei, lasati de capul lor (nu-mi place sa ma bag in joaca lor, nici macar cu sugestii sau aprecieri, ci-mi place mai degraba sa-i descopar cu ocazia jocului)
S-a organizat la Ludoteca o activitate intitulata "Sa dam viata plastilinei". Ce credeti ca au facut copiii la indemnul unei minti luminate din invatamantul romanesc? Au modelat din plastilina creaturile care au iesit din ladita fetei babei...adica monstri. Sa-ti tot trimiti copilul sa fie educat la scoala.

3 comments:

  1. Atunci nu pot decat sa ma bucur ca nu ajungem la astfel de ateliere. Ceea ce se organizeaza la noi in oras mi se pare scump, la scoala se joaca cu plastilina destul de rar, asa ca nu ne ramane decat sa ne jucam acasa.

    ReplyDelete
  2. E un parteneriat scoala-ludoteca si a fost gratis, altfel nici nu m-as fi gandit sa ma obosesc sa o duc.

    ReplyDelete
  3. Eu aș fi modelat un fluture sau poate... poate numele meu!:)

    ReplyDelete