Tuesday, January 11, 2011

Bucurati-va

            "Totul decurge mai usor daca reusesti sa te destinzi(ea spune sa razi).Poate fi intr-un fel amuzant:apa se rupe(la drept vorbind mai ies si altele)si poti spune in sinea ta: "Va sa zica asta e nasterea!Despre asta era vorba?".Pe vremuri nu era televiziune si era greu(pentru moase sa invete)dar acum poti vedea ...Vorba vine!Veti vedea o epidurala,o cezariana dar din pacate nu veti vedea copilul iesind pentru ca il incetoseaza(cenzureaza)tocmai cand incepe sa fie mai interesant.Asta pentru ca vine dintr-un loc care este atat de distructiv social sa se vada?In schimb putem vedea cezariana :sangele curgand,medicul scormonind abdomenul-mai bine decat sa vedem cum se naste un copil in mod natural!(...)Poti invata din practica lucruri care nu sunt scrise in carti: analizand fata femeii poti spune daca are o ruptura,unele femei au dureri mari,altele chiar se bucura de experienta.De exemplu am avut o prietena ar ajunsese la dilatatie 8 si dupa un timp, cand am controlat-o avea doar 4 cm.N-am stiut ca o dilatatie poate involua!I-am spus ce am constatat si i-am sugerat sa rada din nou,caci observasem ca nu mai era chiar asa vesela.Ce credeti ca s-a intamplat?S-a dilatat complet si s-a nascut copilul!Stiam ca animalelor nu le place sa fie observate in travaliu,motiv pentru care stagneaza dilatatia,dar iata ca la fel functioneaza si organismul gravidei.In carti nu se gasesc scrise acestea pentru ca doctorul nu consulta gravidele la fel de des ca moasa.Am analizat comportamentul mamei in cele doua situatii si mi-am zis: se deschide cand e vesela si SE INCHIDE CAND E SPERIATA.Deci daca se elibereaza de temeri se deschide din nou."
        

No comments:

Post a Comment