Monday, January 24, 2011

Întrebări

           Oameni curioşi cu mai mult sau mai puţin bun simţ ne întreabă cu indiscreţie despre lucruri personale care nu îi privesc.Iată ce răspund unii atunci când sesizează  nuanţe de ironie la interlocutori:
  • Sunt toţi ai tăi? Nu,i-am închiriat;Nu sunt toţi cu mine,tripleţii sunt acasă cu sora cea mare;De fapt 2 sunt ai poştaşului şi acesta nici nu ştiu al cui e; Crezi că aş lua 5 copii cu mine la cumpăraturi doar ca să mă distrez?;Nu ştiu,câţi numeri?;Cel puţin aşa îi spun soţului;Vreau să intru în Guiness Book
  • Nu ştii cum se întâmplă asta?Nu,spune-mi tu;Ba da,tu nu?Ba da şi îmi place foarte mult!E ceva la care sunt foarte bun!Tu care ai 2 copii se vede că nu o prea faci!Chiar crezi că i-a adus barza?
  • Nu ştiu cum te descurci,eu nu mai pot cu 2?Dacă aş avea copii ca ai tăi nici eu nu m-aş descurca;Nu îmi pari genul care se descură cu mai mulţi
  • Mai faci?Of,întotdeauna mai vreau unul!Nu i-am planificat pe primii 5,atuci n-o să-i planificăm nici pe următorii 5;Verifică-ma peste 9 luni şi vezi;Soţul meu nu ştie să numere;Tocmai am descoperit la ce mă pricep şi tu vrei să mă las?Pe următorul nu-l planificăm,ne plac surprizele;Facem pâna nasc unul urât
  • Nu ai auzit de contracepţie?Ba da şi sper că o foloseşti tu;Credeam că asta e pentru cei care nu-şi doresc copii,de ce-mi spui mie?Nu-mi găsesc prezervativ pe măsură
  • Cum îţi permiţi(finaniar) să creşti atâţia copii?Stilul de viaţa e scump,nu copiii;Nu ştiu cum fac,dar reuşesc
  • Când se holbează cineva la voi:Nu vrem să suprapopulăm Terra,vrem doar să-i depăşim numeric pe idioţi.
      Unele răspunsuri nu prea sunt cuviincioase,dar consider că sunt pe măsura indiscreţiei cu care ne sunt adresate întrebările

1 comment: