Sunday, May 15, 2016

Pentru arsuri...

...am auzit de tot felul de leacuri babesti. Cand am fost in spital cu Gheorghita  am aflat de la doamna doctor de salon un remediu naturist.

Povestea ca, pe cand era eleva la un liceu sanitar, a venit in satul natal intr-o vacanta. Mama dansei a rugat-o sa aprinda focul sub niste vreascuri. Pe vremea aceea foloseau gaz pentru asta. Din neatentie si-a turnat si pe mana gaz si cand a aprins focul, a luat foc si gazul de pe mana. Din reflex a scuturat mana si spunea ca i-a cazut efectiv un strat de piele jos. Imediat, mama ei a sapat o gropita, a turnat in ea apa si a acoperit toata rana cu tina aceea. Desi era stresata ca va muri de tetanos, nu a indraznit sa se opuna, fiindca nu avea alternative medicale in satucul acela.

M-am uitat si eu la mana ei. Pielea s-a vindecat miraculos.

1 comment:

  1. Si bunicul meu a "tratat " pielea oparita a unei vecine cu o mocirla de pamant galben,acum vreo 30 de ani...cred ca era un soi de argila.Si tot asa cum relatati,pielea doamnei este fara urma de arsura!

    ReplyDelete